Książek nigdy za wiele: Zuz 3/2015

7/27/2015

Od marca zdążyłam już uzbierać kilka książek, zatem przyszłą pora, aby je wam zaprezentować. Co prawda nie są to wszystkie książki, ale zdecydowana większość. Enjoy!

"Maybe Someday", "7 razy dziś" i "Królowie przeklęci" to egzemplarze recenzenckie od Wydawnictwa Otwartego. "Maybe someday" nie udało się pokonać poprzeczki, jaką ustanowiło "Hopeless". Książka fajna, ale szału nie ma. "7 razy dziś" już kiedyś zostało wydane przez Otwarte. Teraz wyszło z nową oprawą, która z początku mi się nie podobała, ale jak dostałam ją w swoje ręce, to od razu zmieniła zdanie. Jest to totalny MUST HAVE dla bookloverów. "Królowie przeklęci" reklamowana jako "Prawdziwa Gra o tron"... Jeszcze jej nie przeczytałam, ale rekomendacje do niej napisał sam Martin.


"Co, jeśli..." i "Perfekcyjna kobieta to suka 2" przyszły do mnie od wydawnictwa Feeria. "Co, jeśli..." to kolejna książka R. Donovan, autorki serii "Oddechy", która co prawda już po pierwszym tomie nie przypadła mi do gustu, ale postanowiłam dać autorce jeszcze jedną szansę. Zobaczymy co z tego wyjdzie. "Perfekcyjna kobieta to suka 2" podobają mi się takie klimaty, jestem ciekawa jak w praktyce będzie wyglądała ta lektura.



"Donośny śnuech", "Niespodzianka na 6 liter", "Zadbam o to, żeby cię nie stracić", "Mrok i mgła" - przyniosłam, a raczej dotachałam do domu ze spotkania "A może nad morze? Z książką 3", wszystkie cztery + jeszcze jakieś 2 o tematyce około wojennej sprezentowałam mamie, która lubi takie klimaty. "Nieludzie" i brakująca tutaj "Byliśmy łgarzami" to recenzenckie od YA!


"Fakty do kupy" i "Musimy coś zmienić" podarowało mi wydawnictwo Pascal.


"Art Deco. 100 antystresowych kolorowanek" otrzymałam od Wydawnictwa Egmont. "Piękne
ogrody" i "Piękne" z serii "Antystresowe kreatywne kolorowanie dla dorosłych" przysłało mi Wydawnictwo Amber.

A to prawie wszystkie książki, które dotargaliśmy ze wspominanego już spotkania "A może nad morze? Z książką 3" (spodziewajcie się video relacji niebawem). Jak widać książek jest całkiem sporo, w tym kilka "powtórek", a więc na pewno jakiś konkurs zorganizujemy.

Zobacz także:

0 komentarze