Zapowiedź książki "Monument 14. Wściekły wiatr

9/25/2014

Premiera: 30 września 2014

Trzecia część serii fantastyki dla młodzieży Monument 14.

KILKANAŚCIORO DZIECI. JEDEN SUPERMARKET.
MILION RZECZY, KTÓRE MOGĄ PÓJŚĆ ŹLE.
ZOSTAŃCIE NA MIEJSCU. ALBO UCIEKAJCIE DO DENVER.

Ostatni, bardzo emocjonujący tom nowej serii dla młodzieży „Monument 14″ trzyma w napięciu do samego końca. Jak grupka zżytych ze sobą dzieciaków przetrwa koszmar świata po apokalipsie? Czy powiedzie im się kolejna próba ocalenia?



TO KONIEC.
Dean, Alex i inni w ostatniej chwili opuszczają przeznaczoną do zniszczenia strefę i lądują w obozie dla uchodźców w Kanadzie. Niektórzy odnajdują tam rodziny. Wszyscy cieszą się względnym spokojem po strasznych przejściach. Wtedy Niko natrafia w gazecie na zdjęcie Josie. Dziewczyna żyje!

A MOŻE…
Jej los jest jednak tragiczny. Razem z nowymi towarzyszami o grupie krwi zero przebywa w obozie-więzieniu na terenie Stanów. Zakochany Niko jest zdecydowany ją stamtąd wyciągnąć. Postanawia po nią jechać. Dołączają do niego Dean, Jake i Astrid, której ciążą i nienarodzonym dzieckiem interesuje się wojsko. Chcą ją poddać tajemniczym eksperymentom, musi więc zniknąć.

Zobacz także:

7 komentarze

  1. Czytałam jak na razie tylko pierwszą część serii, ale mi się bardzo podobała, więc przeczytam i drugą, a później trzecią :)

    http://pasion-libros.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Już 3 część? a ja dopiero w planach mam pierwszą:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi przykro, ale nawet nie słyszałam o tej serii, a tu już trzecia część.

    OdpowiedzUsuń
  4. Akurat dzisiaj ta książka trafiła w moje łapki, z czego strasznie się cieszę! Prawdopodobnie jutro zaczynam lekturę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mogę się doczekać;)

    pokolenie-zaczytanych.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Z pewnościa przeczytam tylko najpierw muszę nadrobić drugą część.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dwie za mną to i trzecią trzeba przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń