Zapowiedź książki "Julia. Trzy tajemnice"

9/17/2014

PREMIERA: 24 WRZEŚNIA 2014

Specjalny dodatek do bestsellerowej trylogii Tahereh Mafi!

Zostałam przeklęta Mam niezwykły dar
Jestem potworem Mam nadludzką moc
Jestem narzędziem zniszczenia Będę walczyć o miłość
Specjalny dodatek do bestsellerowej trylogii Tahereh Mafi – nowa książka o losach Julii. Zawiera niezwykły pamiętnik głównej bohaterki, dzięki któremu dowiemy się, co poprzedziło wydarzenia opisane w pierwszym tomie, oraz dwie nowele: „Destroy Me” i „Fracture Me”.


„Destroy Me” to opowieść Warnera pokazująca, co zdarzyło się pomiędzy akcją pierwszej i drugiej części trylogii.
„Fracture Me” to historia opowiadana przez Adama, rozgrywająca się po wydarzeniach opisanych w drugiej części sagi.

Autor: Tahereh Mafi
Wydawca: Otwarte
Seria: Dotyk Julii #1,5 i #2,5
Ilość stron: 360

Zobacz także:

5 komentarze

  1. Już nie mogę się doczekać kiedy ją przeczytam :)
    Zapraszam do mnie

    http://niespieboczytam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Również nie mogę się doczekać :) Doskonały dodatek do trylogii :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem czy dla mnie, nie czekam na premiere z wypiekami na twarzy, ale recenzje pokażą czy jest dla mnie czy też wręcz przeciwnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam już te nowelki po angielsku i powiem tak: ta z punktu widzenia warnera to najlepsza (razem z darem julii) rzecz jaką ta autorka stworzyła. Ta o adamie jest taka średnia, ale może oceniam ją nisko ze względu na brak sympatii do tej postaci. Kto wie?
    Nowelki zrobią największe wrażenie czytane chronologicznie, (dotyk julii, nowelka o warnerze, sekret julii, nowelka o adamie i dar julii), ale ogólnie powinny się spodobać każdemu fanu tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytałam po angielsku, ale polską wersję chętnie zobaczę na mojej półce :) Team Adam <3

    OdpowiedzUsuń