Zapowiedź książki "Chłopcy 2 Bangarang"

9/18/2013

Szlag by to trafił! Albo - Bangarang! (cokolwiek to znaczy). No, przespaliśmy premierę nowych "Chłopców" od Kuby Ćwieka... I oto jest - spóźniona zapowiedź. O! A co, nie można? :)

Wrócili!
Dzwoneczek i jej banda wyrośniętych, wiecznie niedojrzałych Chłopców po raz kolejny pokazują, że nie da się oddzielić dobrej zabawy od solidnych kłopotów. I nieważne, czy to klubowy Zjazd, motocyklowa wycieczka do pobliskiego miasta czy pozornie leniwe popołudnie w opuszczonym Lunaparku – każdy dzień to nowa przygoda, a na końcu czai się ta największa. I najbardziej przerażająca. Śmierć
Droga znowu wzywa, nie ma odwrotu ani chwili na oddech. Tylko co jeśli tym razem wiedzie wprost do znienawidzonej dorosłości?

Tu macie linka do filmiku promo książki: Klik
A tu moją recenzję pierwszej części "Chłopców": Klik
No i co sądzicie o nowej książce Ćwieka? Warto się skusić, sięgniecie, czytaliście pierwszą część? Ja czytałem i muszę przyznać, że mi się spodobała. Nic więc dziwnego, że zaledwie chwilę temu zamówiłem sobie drugą część "Chłopców". Jak szaleć, to szaleć! Bangarang! 

Zobacz także:

3 komentarze

  1. Poluję na pierwszą część na razie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już czytałam i bardzo mi się podobała :3

    OdpowiedzUsuń
  3. A może wiecie coś więcej o Kłamciance, ponoć konwój promuje także tą gierkę, a jakoś mało informacji o jej premierze i całej reszcie.

    OdpowiedzUsuń