High Five! - Seriale na jesień

11/07/2013

HIGH FIVE! to akcja, w związku z którą na blogu pojawiać się będą rankingi ulubionych, najlepszych, najbardziej interesujących, bądź najgorszych książek, filmów, gier, postaci, itp...  Dzięki temu zarówno czytelnicy mogą poznać bliżej blogerów, jak i blogerzy czytelników, jeśli ci będą chętni na podzielenie się swoimi przemyśleniami i opiniami. 

Jeśli chcesz przyłączyć się do akcji - nic prostszego! Zgłoś swój udział Pod tym postem - w komentarzu, skopiuj powyższy tekst oraz grafikę wraz z podlinkowaniem do podstrony z rankingiem i utwórz na swoim blogu własny HIGH FIVE! :)


Hej!
Co powiecie na nowy ranking? :) Strasznie jesiennie się ostatnio zrobiło. Nic, tylko siedzieć pod kocem i czytać książki lub... oglądać seriale. Zwłaszcza, że jesienią wychodzą kolejne sezony, a także pojawiają się zupełnie nowe serie :) Jako że jestem serialoholiczką, oglądam ich mnóstwo. W tym rankingu skupię się właśnie na tych najnowszych, które dopiero zaczynam poznawać :)

Ranking stworzony przez: Zuz
Temat: Seriale na jesień


The Originals:

"Najstarsze wampiry na świecie powracają do miasta, 
które wybudowały kilkaset lat temu."

Rodzina Pierwotnych, dobrze znana z serialu "The Vampire Diaries", który nawiasem mówiąc - robi się coraz bardziej denny. Całe szczęście, że powstał o nich osobny serial. Mam nadzieję, że nie zniszczą go tak jak TVD.
Vikings:

"Serial ukazuje jak Ragnar staje się królem wikińskich plemion. Poza byciem nieustraszonym wojownikiem, Ragnar jest ucieleśnieniem nordyckiej tradycji i oddania się bogom. Legenda mówi, że jest on bezpośrednim potomkiem Odyna, boga wojny i wojowników."

Serial "podejrzanej" produkcji, a jednak dość dobry. Trochę przewidywalny i chwilami niezrozumiały, ale wciąga :)

 
Ravenswood:

"Piątka nieznajomych zostaje połączona przez śmiertelną klątwę, 
która nęka tytułowe miasteczko od pokoleń."

Kolejny serial twórców "Pretty Little Liars". Jak na razie - szału nie ma. Nie zdziwię się, jak ściągną go tak samo jak "The Lying Game" . Chyba, że wymyślą coś jeszcze poza klątwą...



Reign:

"Kiedy Mary Stuart przybywa do Francji, by poślubić syna króla, 
musi stawić czoła komplikacjom na drodze do władzy."

Po pierwszym odcinku muszę powiedzieć, że zapowiada się naprawdę ciekawie. Panuje w nim klimat, który bardzo lubię. Jednak aktorka grająca główną bohaterkę niezbyt mi pasuje, ale może się to zmieni :)



The Tomorrow People:

"Grupa ludzi obdarzonych nadprzyrodzonymi mocami walczy z siłami zła."

Na ten serial trafiłam przypadkiem i postanowiłam dać mu szansę. Pilot strasznie mnie wynudził i mam opory przed sięgnięciem po kolejny odcinek... Ale może warto?





Lubicie oglądać seriale? Jaki jest wasz stosunek do nowych produkcji? Chętnie po nie sięgacie, czy macie opory? Planujecie zacząć coś nowego, a może już od dawna jesteście na bieżąco? Piszcie w komentarzach :) No, i oczywiście zapraszam do stworzenia własnego High Five!

Zobacz także:

8 komentarze

  1. Mało oglądam serialu, ale The Walking Dead, z pewnością na takiej liście u mnie by się znalazło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oryginals :)

    The Reign mnie ciekawi. Potem stworzę swój ranking :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jest :)

      http://wybranyswiathistorii.blogspot.com/2013/11/high-five-seriale-na-jesien.html

      Usuń
  3. Ja z The Tomorrow People wytrzymałem 3 odcinki i dalej nie mam zamiaru się męczyć. TVD porzuciłem jakiś czas temu przez Klusa i jego rodzinkę więc do The Orginals mnie wcale nie ciągnie. Ja ze swojej strony polecam Sleepy Hollow chyba najlepsza nowość tego sezonu

    OdpowiedzUsuń
  4. Oryginals wciąż przede mną. Czekam na więcej odcinków. Ravenswood oglądam i bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie idę nadrabiać zaległości w The Originals :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja piątka: http://ivka86.blogspot.com/2013/11/high-five-seriale-na-jesien-informacja.html Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń