Zapowiedź książki "Król uciekinier"

12/27/2013

5 luty 2014

Drugi tom niezwykłej 
Trylogii władzy

Zaledwie chwilę temu Jaron zasiadł na tronie, a już zaczynają krążyć pogłoski o planowanym zamachu na króla. 


W dodatku najwyraźniej szykuje się wojna – piraci żądają zwrotu należących do nich kiedyś ziem, w przeciwnym razie napadną na Carthyę. 

Żeby uratować królestwo, Jaron będzie musiał je… opuścić. Ale czy będzie mógł do niego wrócić?

Niesamowicie miło wspominam przygodę z pierwszym tomem Trylogii władzy, dlatego też bardzo się cieszę, że zostanie wydana kontynuacja :) Jeśli nie znacie jeszcze tej serii to serdecznie polecam! :) Moją recenzję "Fałszywego księcia" możecie znaleźć >TUTAJ< Czy ktoś jeszcze cieszy się tak jak ja na tę zapowiedź ? :)

Zobacz także:

8 komentarze

  1. Poluję na pierwszy tom :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Najpierw muszę dorwać jedynkę, ale jestem ciekawa tej serii :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapowiada się ciekawie, ale wypada zacząć od pierwszej części. I okłada jest fajna, więc o książce pewnie nie zapomnę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Już nie mogę się doczekać! :) Pierwsza część była świetna. Mam nadzieję, że druga nie będzie gorsza. Poza tym - bardzo ładna oprawa książki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. chyba muszę sięgnąć po pierwszą część bo dość ciekawie się zapowiada :)
    www.ujrzec-slowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zastanowię się nad pierwszym tomem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie czytałam pierwszego tomu, ale coraz bardziej się przekonuję do tego :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem gdzieś w połowie "Fałszywego Księcia", który jak na razie bardzo mi się podoba. Na pewno sięgnę po kolejną część ;)

    OdpowiedzUsuń