Zapowiedź książki "Nigdy, przenigdy"

12/12/2013

Drugi tom nowej serii Sary Shepard „The Lying Game”!

15 stycznia 2014!



Niewiele pamiętam ze swojego życia, pozostały zaledwie przebłyski wspomnień. Wiem jedno: nie tak dawno miałam wszystko – wspaniałych przyjaciół, cudownego chłopaka i kochającą rodzinę. Teraz Emma, moja siostra bliźniaczka, zajęła moje miejsce i desperacko próbuje rozwikłać zagadkę mojego zniknięcia. Jednak czuje, że ktoś śledzi każdy jej ruch…
 Sara Shepard to autorka bestsellerowej serii „Pretty Little Liars”. Jej nowe ekscytujące powieści z cyklu „The Lying Game” o sekretach i kłamstwach zdobyły rzesze fanów na całym świecie. Na ich podstawie nakręcono serial telewizyjny pod tym samym tytułem.

Moją recenzję poprzedniego tomu możecie zobaczyć  >TUTAJ<

Zobacz także:

6 komentarze

  1. strasznie chce to przeczytać, ale jak na razie nie mam czasu! lezy u mnie na półce pierwsza część i nie mogę się doczekać, aż w końcu znajdę chwilę <3
    xo, A.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dopiero zaczynam swoją przygodę z tą autorką. Tą serię sobie chyba odpuszczę i wezmę się ostro za PLL, bo brakuje mi głównych bohaterek, a do nowego odcinka daleko... :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Na razie czytam PLL, kupiłam ostatnio tomy do ósmego i sobie czytam powoli. ;) Choć wciąga niesamowicie. Ale tę serię też mam w planach. ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo, ale to bardzo chcę przeczytać - I tom czeka na półce, jeszcze nie miałam na niego czasu, ale przyrzekłam sobie, że wezmę się za "Grę..." jeszcze w tym roku
    Pozdrawiam :)
    izkalysa

    OdpowiedzUsuń
  5. O, już mi się ta książka podoba! :)

    naczytane.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytałam pierwszą część - drugą też przeczytam, koniecznie! :)

    OdpowiedzUsuń