High Five! - Aktorzy w ekranizacji książki

3/06/2013

HIGH FIVE! to nowa akcja, w związku z którą na blogu pojawiać się będą rankingi ulubionych, najlepszych, najbardziej interesujących, bądź najgorszych książek, filmów, gier, postaci, itp...

Dzięki temu zarówno czytelnicy mogą poznać bliżej blogerów, jak i blogerzy czytelników, jeśli ci będą chętni na podzielenie się swoimi przemyśleniami i opiniami.

Jeśli chcesz przyłączyć się do akcji - nic prostszego! Zgłoś swój udział >TU - w komentarzu< (zaznacz, który temat wybierasz), skopiuj powyższy tekst oraz grafikę wraz z podlinkowaniem do podstrony z rankingiem i utwórz na swoim blogu własny HIGH FIVE! :) 

Przed wami kolejna odsłona naszego HIGH FIVE, tym razem to ja -  Zuz, zaprezentuję coś swojego. Będzie trochę nietypowo - pozostaniemy wciąż jedną nogą przy tematyce filmowej, drugą zaś ruszymy w stronę książek. Ranking, który przygotowałam, może wydać się wam trochę dziwny, jednak zapraszam do stworzenia własnego, gdyż to świetna zabawa. Muszę dodać, że nie jest to takie proste, jak myślałam! :)

Tym razem zasady są następujące: Wybierzcie jedną książkę - ostatnio przeczytaną, ulubiona, znienawidzoną lub jakąkolwiek i... zróbcie casting dla postaci w niej występujących. W rankingu podajcie TOP5 aktorów i aktorek, którym przydzielilibyście rolę.

Ranking stworzony przez: Zuz
Temat: AKTORZY W EKRANIZACJI KSIĄŻKI



"Olśnienie" 
A. Agresti

Shantel Wislawski jako Haven

Poszukiwania Haven były dla mnie wielkim wyzwaniem. W końcu wybór padł na Shantel, która w filmach obejmuje zazwyczaj "gościnne" role. Uznałam, że ta aktorka, tak jak bohaterka "Olśnienia", ma w sobie coś magicznego, błysk w oku. Muszę przyznać, że opierałam się przede wszystkim na wyglądzie bohaterki, urzekły mnie jej piękne włosy. Tak w mojej głowie wygląda Haven.




Shane West jako Lucian

Rolę Luciana, w mojej głowie, obrał Shane West. Znany głównie ze "Szkoły uczuć", czy jednego z moich ulubionych seriali "Nikita". Przez całą książkę tak właśnie wyobrażałam sobie tę postać. Czarujący gentleman, o przenikliwym spojrzeniu, chodzący w dopasowanych garniturach i budzący dziwny niepokój. 





 Charisma Carpenter jako Aurelia

Aktorka znana między innymi z serialu "The Lying Game", gdzie odgrywa rolę Rebeccy, a także z "Niezniszczalnych". Wybór był prosty - ta aktorka jest seksowna i z pewnością potrafi rozkochać w sobie wielu facetów, tak jak Amelia. Ma swoją złą stronę, co sprawia, że w moich oczach jest idealna kandydatką.





Daniel Sharman jako Dante

Daniel występował między innymi w kolejnym z moich ulubionych seriali "Teen wolf", możecie go znać również z filmu "Kolekcjoner". Jego fryzura, ogólnie wygląd, jak i sposób bycia pasują mi do postaci Dantego.





Ryan Doom jako Lance

Aktor znany mi głównie z filmu "Współlokatorka". Uważam, że wystarczy dać mu okulary i będzie z niego idealny Lance.








A wy, macie swoje typy aktorów, którym przydzielilibyście rolę w jakiejś z czytanych przez siebie książek?

Jesteśmy ciekawi, więc zapraszamy zarówno do komentowania, jak i brania udziału w rankingu poprzez stworzenie swojego na własnym blogu :)

Zobacz także:

16 komentarze

  1. Ale trudne zadanie :P. Shane West to facet mojego dzieciństwa :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że zadanie jest takie... nietypowe jak na ranking ale chciałam zrobić coś innego :) Mam nadzieje, że nie odstraszyło Ciebie to :)

      Usuń
    2. Nie odstraszyło, ale będzie wymagało pokombinowania, zwłaszcza że raczej mało aktorów znam :P

      Usuń
    3. Ja tak samo :) Jedyny, z którym nie miałam problemu to Shane West :) Przez całą lekturę Lucian mi się z nim kojarzył :)

      Usuń
  2. nie czytałam Olśnienia, więc nie mogę powiedzieć kogo bym obsadziła w rolach bohaterów.. ale muszę powiedzieć, że ci wybrani przez Ciebie są niczego sobie ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. to zes mnie Zuz zaskoczyła... Sprobuje to zrobic, ale tym razem potrzebuje czasu, ale glownie zeby wybrac ksiazke hahaha:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne :) nie śpiesz się :) to przecież zabawa :D:D

      Usuń
  4. Zuza ciekawy i nietypowy ranking :)

    Proszę o dopisanie do listy
    http://wybranyswiathistorii.blogspot.com/2013/03/high-five-aktorzy-w-ekranizacji-ksiazki.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Oczywiście już dopisuję :)

      Usuń
  5. To mają być aktorzy, którzy zagrali w ekranizacji czy, których ja chętnie widziałabym w jakieś roli?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ok już doczytałam.

      Usuń
    2. Nie ma sprawy :) Może to być trochę "pokręcone" dlatego w razie jakichkolwiek pytań chętnie na nie odpowiem :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Bardzo ciekawy dobór aktorów :) Ja sama się meczę, kogo obsadziłabym w mojej ulubionej powieści :) Z takim wyzwaniem się jeszcze nie spotkałam :) Ale muszę przyznać ze podziwiam za wyobraźnię w tworzeniu rankingów :) Recenzje książki przeczytałam nie wydaje się byc nudna :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) to bardzo miłe :) Fakt, dobranie obsady nie jest takie proste :)

      Usuń
  7. Napisałam kolejną notkę. Nie wiedziałam pod którym postem wkleić link, więc wklejam go tutaj:

    http://kochamyczytac.blogspot.com/2013/03/recenzjum-high-five.html#more

    OdpowiedzUsuń