Zapowiedź książki "Listy lorda Bathursta"

3/25/2013


Niniejsza wiadomość nie należy do pierwszyzny, gdyż o wydaniu tejże książki wiadomo było już solidny kawałek czasu temu. Niemniej jednak - nie informowaliśmy jeszcze o tym, a poinformować chcieliśmy, gdyż proza Marcina Mortki za wszech miar godna jest polecenia. A "Listy..." długo już czekały w kolejce na swoją publikację i w końcu są, już niebawem...

Premiera: 29 marca 2013


Kolejna powieść przygodowa Marcina Mortki ukazuje losy niepokornego kapitana, który trafia przed pluton egzekucyjny.



Z opresji ratuje go tajemniczy lord Bathurst, w zamian za co, kapitan Dodds musi popłynąć w nieznane, zatapiając po drodze wrogie statki i zabijając niewinnych cywilów.


Kolejne etapy misji odsłaniać będą listy lorda Bathursta, który przewidział wszystko, z wyjątkiem jednego - kapitan bardzo nie lubi być do czegokolwiek zmuszany...


Poczuj klimat Piratów z Karaibów i Karaibskiej krucjaty, wczytaj się w Listy lorda Bathursta!


Przy okazji polecamy wszystkim fanom, i tym teraźniejszym, i tym przyszłym, twórczości Marcina Mortki, do odwiedzin jego oficjalnego fanpage'a :) >O, tu, tu<

Zobacz także:

5 komentarze

  1. Czekam z niecierpliwością na tę książkę ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również czekam, ale nie wiem kiedy uda mi się nabyć i przeczytać :)

      Zobaczymy, czas pokaże.

      W każdym razie - mogę obiecać, że recenzja na pewno dnia pewnego tu zawita :)

      Usuń
  2. Dotychczas z książek tego autora czytałem tylko ''Miasteczko Nonstead'' które bardzo mi się podobało, myślę, że na tę też się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałem okazję przeczytać już pięć książek Marcina Mortki i wszystkie nieodmiennie mi się podobały :) Świetny autor, świetny człowiek.

      Zapraszam do przejrzenia naszych video recenzji, a znajdziesz materiały o "Martwym Jeziorze" oraz "Drugiej Burzy" - świetnych książkach, nawiasem mówiąc :)

      Usuń
  3. Czekam z niecierpliwością ;)

    OdpowiedzUsuń