Zapowiedź książki "Klątwa Tygrysa: Przeznaczenie"

3/12/2013

 
 
"Klątwa Tygrysa: Przeznaczenie"
8 maj 2013



Za Kelsey, Renem i Kishanem już trzy misje wyznaczone przez boginię Durgę. Przed nimi największe wyzwanie: pełna niebezpieczeństw podróż w poszukiwaniu ostatniego daru bogini, Ognistego Sznura, ukrytego w pobliżu Zatoki Bengalskiej. Bohaterów czeka wyścig z czasem i konfrontacja ze złym czarownikiem Lokeshem.

Zobacz, jak zło ściera się z dobrem, a miłość z lojalnością i dowiedz się, jakie jest prawdziwe przeznaczenie tygrysa.
Czy klątwa zostanie zdjęta raz na zawsze?

Książka, tak jak poprzednie 3 części wyjdzie nakładem wydawnictwa Otwartego.



Czy wy tak samo jak ja czekacie na premierę IV części? A może już jesteście po lekturze? Podobno od dawna jest dostępne nieoficjalne tłumaczenie tej książki :) Ja wolę poczekać na "papierową" wersję :) Jakie jest wasze zdanie na temat tej serii?

Zobacz także:

13 komentarze

  1. Czytałam wszystkie poprzednie części. Po skończeniu trójki miałam ochotę natychmiast zabrać się za lekturę, ale... emocje jakoś opadły. Nie mówię, że nie sięgnę, ale chyba póki co się wstrzymam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po przeczytaniu "Wyprawy", która moim zdaniem jest najlepszą częścią ze wszystkich, też chciałam od razu poznać ich dalsze losy :) "Przeznaczenie" na pewno przeczytam... ale nie koniecznie w czasie, gdy zostanie wydane :) (matury...)

      Usuń
  2. IV część jest według mnie najlepsza ze wszystkich. Znam angielski na tyle dobrze, aby przeczytać książkę w oryginalnym języku i wiem co mówię ;)
    A tu znalazłam recenzję. Co prawda nie jest zbyt dobra, ale jest :)
    https://www.youtube.com/watch?v=9ef7P1JEI0c

    A nieoficjalne tłumaczenie wyszło już dawno i można je znaleźć na tygrysim forum. Założycielka i użytkowniczka podjęły się tłumaczenia. Będą też tłumaczyć piątą część :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc plotki o tłumaczeniu, które czytałam są jak najbardziej prawdziwe :)Dobrze wiedzieć :) Ja jednak jeszcze poczekam :) Mam jeszcze dużo książek do nadrobienia więc jakoś dam radę oprzeć się pokusie :)
      Dzięki za link do recenzji :)

      Usuń
  3. oczekuję książki ze zniecierpliwieniem! tylko ciekawa jestem, co znajdzie się w części piątej, jeśli w czwartej wyruszają już po ostatni dar (a myślę, że znajdą go, bo póki co zawsze znajdowali) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie okaże się, że... dary to nie wszystko i będą musieli coś z nimi zrobić :D

      Usuń
    2. Mam kontakt z Colleen i pisała, że V część ma być tylko o Kishanie (fanki się ucieszą ;p) i na okładce ma pojawić się Damon :)

      Usuń
  4. Damon - tygrys Durgi. W I części chociażby był ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaaa! Faktycznie :) kompletnie o nim zapomniałam :) pierwsze skojarzenie miałam z... Damonem z "Pamiętników wampirów" ;) hihi...

      Usuń
    2. Jak pierwszy raz czytałam "KT" i pojawiło się imię Damona, to też miałam takie skojarzenie :)

      Usuń
  5. PRzed przeczytaniem tego posta nie wiedziałam o tej książce nic, ale teraz oczekuje jej niecierpliwie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem bardzo ciekawa, co też autorka wymyśliła swoim bohaterom tym razem :D

    OdpowiedzUsuń