Nowy "Kłamca" od Jakuba Ćwieka?!

3/25/2014


"Wstrzymajcie oddech, bo powraca Kłamca

Wkrótce premiera nowej książki Jakuba, na którą składają się długa na ponad 120 stron nowela oraz dwa opowiadania, umieszczone fabularnie między tomami pierwszym i trzecim. W pakiecie z książką "Kłamca 2,5. Machinomachia" ekskluzywny gadżet, czyli gra karciana "Kłamcianka" autorstwa Lans Macabre z rysunkami Roberta Sienickiego. Okładkę nowego zbioru, który opublikuje Wydawnictwo Sine Qua Non, wykonał Iwo Strzelecki."

Tego się nie spodziewaliśmy! Jakub Ćwiek mówił, że kontynuacji "Kłamcy" pisać nie będzie, ale kto powiedział, że nie mógł popełnić takiegoż dzieła? Podekscytowani? Ktoś sięgnie po książkę? 


Zobacz także:

4 komentarze

  1. Ale to w sumie nie jest kontynuacja, jeśli sugerować się numeracją tomów ;)

    A jeśli o mnie chodzi, to wczoraj ta informacja bardzo mnie ucieszyła, bo Lokiego uwielbiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie czytałam tej serii i jakoś mnie do niej nie ciągnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przeczytałam pierwszy tom Kłamcy i mnie nie zachwycił. Niech się Ćwiek lepiej bierze za następnego Dreszcza albo Chłopców, bo te książki bardzo=iej mi rpzypadły do gustu...

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem nastawiona raczej... niejednoznacznie. Z jednej strony cieszę się, bo "Kłamca" to kawałek całkiem dobrego cyklu, z drugiej - zakończenie nie należało do najlepszych, było trochę "na siłę", a i najnowsze teksty Kuby Ćwieka nie specjalnie mi pasują. Boję się, że on z czasów "Kłamcy" i obecny, chociażby z "Chłopców" to dwie różne bajki, nie całkiem do siebie pasujące (przynajmniej dla mnie).

    OdpowiedzUsuń