Zapowiedź książki "Mroczne umysły"

3/11/2014

 
2 kwietnia 2014

Mam na imię Ruby.

Potrafię wedrzeć się do twojego umysłu, a nawet wymazać wspomnienia...
Jako dziecko zostałam wysłana do obozu „rehabilitacyjnego” dla takich jak ja. Zieloni, Niebiescy, Żółci, Pomarańczowi, Czerwoni. Mroczne umysły. Zostałam przydzielona do Zielonych, ale w rzeczywistości jestem ostatnią z Pomarańczowych. Ukrywam to, żeby przetrwać.


Mroczne umysły wciągną was do swojego niebezpiecznego świata i nie wypuszczą. 
Nie mogłam się oderwać!
C.J. Daugherty
autorka bestsellerowej sagi Wybrani

Niepokojąco mroczna! Książka o świecie, w którym, aby przetrwać, 
trzeba wiedzieć, jak zafałszować rzeczywistość.
Y
iluzjonista, uczestnik programu Mam talent, yonline.pl

Porywająca, wzruszająca lektura, która trzyma w napięciu do ostatniej chwili!
Melissa Marr
autorka bestsellerów „New York Timesa”

Wciągający i przerażający dystopijny świat. 
Ruby to nieoczywista bohaterka – silna, a jednocześnie bezbronna 
– w której czytelnicy się zakochają.
„Kirkus Reviews”

Zobacz także:

5 komentarze

  1. słyszalam o tej książce jakiś czas temu u anglojęzycznych booktuberów i zapowiada się świetnie! nie mogę sie doczekać <3
    Zapraszam do mnie ;)
    http://artofreadingbooks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak bardzo kusi !
    zapraszam do mnie, zaczytan-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj jestem ciekawa, jestem! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda ciekawie, czekam na recenzję!

    OdpowiedzUsuń