Styczniowy stosik Zerra

2/10/2014

Staram się nie kupować już tak często książek, czy też komiksów. Niezbyt udzielam się także jeśli chodzi o współpracę z wydawnictwami, chyba że trafię na coś, co muszę mieć koniecznie. W styczniu kilka nowych pozycji trafiło na moje półki w sumie przypadkowo. Będąc na zakupach w hipermarkecie trafiłem na stoisko, gdzie książki można było kupić za 10 zł. I jak tu się nie skusić, co?

Od góry:
- Dariusz Domagalski - "Silentium Universi" (zakupione w promocji)
- Brian D'Amato - "Królestwo Słońca" t.1,2 (zakupione w promocji)
- Krzysztof T. Dąbrowski - "Anima Vilis" (zakupione w promocji)




Dodatkowo:
- "Noe. Za niegodziwość ludzi" t.1 (w wersji elektronicznej - do recenzji od SQN)
- "Żywe trupy" t.III i IV (zakupiony audiobook)

W lutym przewiduję większą ilość nowości na półkach, bo już zamówiłem od wydawców takie "must have" i wyczekuję na przesyłkę. Dajcie znać czy może znacie któreś z książek z mojego niewielkiego stosiku ;)

Zobacz także:

13 komentarze

  1. Anima Vilis było genialne ;> Bardzo dobrze wspominam lekturę, dzięki niej pokochałam polskich pisarzy fantasy! Czekam na recenzję, mam nadzieję, że Tobie też się spodoba ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, to mnie zaskoczyłaś. Spodziewałem się jakiegoś średniaka, ale w takim razie postaram się jak najszybciej po książkę sięgnąć :)

      Usuń
  2. ''Królestwo słońca'' jak to pięknie brzmi :) Czekam na recenzję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, pięknie brzmi i oprawa niczego sobie... Ale skoro było w promocji, to chyba coś jest na rzeczy... Przypadek? Nie sondzem! :P

      Usuń
  3. Nic dla siebie nie widzę, ale życzę miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Raczej nic mi się w oczy nie rzuciło, ale oczywiście życzę miłego czytania ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie kojarzę tych tytułów więc tym bardziej będę ciekawa opinii o nich :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, opinie o tych książkach... Pytanie tylko... Kiedy? :P

      Usuń
  6. Królestwo słońca kojarzę jednak nie czytałam żadnej z pozycji.

    OdpowiedzUsuń