Zapowiedź książki "Krwawy szlak"

2/17/2014


 2 kwietnia 2014

Życie Saby zmienia się nieodwracalnie, gdy czterej tajemniczy jeźdźcy porywają jej brata bliźniaka, Lugh. Zdecydowana zrobić wszystko, by go odnaleźć, Saba wkracza w świat, o którym wcześniej tylko słyszała – pełen wrogów, ale i sprzymierzeńców, dziwacznych kreatur i niezwykłych talizmanów


W nowym, złowrogim otoczeniu odkryje, że potrafi być groźną wojowniczką, przebiegłą przeciwniczką, a przede wszystkim – że nic nie może zniszczyć jej woli przetrwania. 
 


W towarzystwie przystojnego śmiałka o imieniu Jack i bandy wojowniczek zwanych Wolnymi Jastrzębiami Saba wyruszy, by ocalić brata, a może nawet cały świat. 

Prawa do ekranizacji książki nabył Ridley Scott!

Zobacz także:

6 komentarze

  1. Chętnie przeczytam, zapowiada się ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie czytałam dziś recenzję tej książki i jestem nią zafascynowana, choć tematycznie przypomina mi "Przez burze ognia". :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Też już czytałam o tej książce i jestem jej bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj zapowiada się ciekawie :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :* :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem coraz bardziej ciekawa tej powieści :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawie się zapowiada :)

    OdpowiedzUsuń