Gra Pan Lodowego Ogrodu powstanie na pewno, ale to nie wszystko!
02 maja
Kampania na wspieram.to dotycząca planszówki "Pan Lodowego Ogrodu" dobiegła końca 30 marca 2014 roku i okazało się, że z potrzebnych 60 000 zł na powstanie projektu, twórcy gry uzbierali 124 511 zł, co daje ponad dwa razy tyle, ile było trzeba! Możemy być więc pewni, że gra "PLO" ujrzy światło dzienne! Jakby tego było mało, kampania tej gry okazała się rekordowym projektem polskiego crowdfundingu! Aż 940 osób wsparło przedsięwzięcie! Gratulujemy twórcą projektu, jak i samemu autorowi książek - Jarosławowi Grzędowiczowi. Wyczekujemy więc z niecierpliwością gier na sklepowych półkach. A wy, braliście udział w kampanii, a może czekacie aż gra dostępna będzie w sprzedaży? Rozwiń posta, by dowiedzieć się więcej o projekcie.
O grze planszowej
"Pan Lodowego Ogrodu"
Naszym celem od początku było stworzenie nowoczesnej, strategicznej gry planszowej (tzw. eurogry) polegającej na zdobywaniu i kontroli obszarów, które zostały w niej przedstawione. Taka mechanika daje graczom mnogość wyborów w drodze do zwycięstwa i taki cel osiągnęliśmy.
Dla osób nieznających fabuły Pana Lodowego Ogrodu ważna informacja - gra kompletnie nie wymaga znajomości treści książki ze względu na wprowadzenie, jakie umieścimy w instrukcji i to wystarczy graczom do wczucia się zarówno w swoją postać, jak i otaczający ją świat Midgaardu kryjący w sobie rasę istot rozumnych oraz magię. Świat, który z niewyjaśnionych przyczyn, utknął w rozwoju kulturowym i technicznym na poziomie uniwersum średniowiecznych wikingów. Świat, w którym interwencja naukowców z Ziemi burzy kruchy ład i porządek.
Władza zyskana dzięki magii zmienia naukowców w ludzi opętanych żądzą zmieniania, naprawiania świata – bogów, którzy dla realizacji w ich mniemaniu szczytnych idei są w stanie poświęcić życie - oczywiście cudze, nie swoje.
Od 2 do 4 graczy wciela się w rolę naukowców walczących o dominację Wybrzeża Żagli a także o pozostanie na Midgaardzie, bo wkrótce po nich na planetę przybywa doskonale wyszkolony Vuko Drakkainen z zadaniem odstawienia członków ekspedycji naukowej z powrotem na Ziemię lub w najgorszym przypadku musi zatrzeć po naukowcach wszelkie ślady. Czy gracze będąc czyniącymi bogami dadzą mu na to szansę?
Od pierwszej tury gracze zostają wrzuceni w sam środek walki odczuwając przypływ adrenaliny, strach, gorączkę walki, ból, zapach krwi i potu, szczęk oręża, jęki rannych i konających.
Czytających powieść Pana Lodowego Ogrodu możemy zapewnić, że dołożyliśmy wszelkich starań abyście poczuli klimat Midgaardu opisanego przez Jarosława Grzedowicza oraz presję ze strony Vuko Drakkainena podczas waszego dążenia do władzy.
Chcesz dowiedzieć się czegoś więcej o grze to zapraszamy do przeczytania bloga
Mirosława „Tycjana” Gucwy:
http://miroslawgucwa.znadplanszy.pl/2014/02/21/pan-lodowego-ogrodu-zapomnij-o-lodzie-kiedy-w-glowie-pala-sie-obwody/
Mirosława „Tycjana” Gucwy:
http://miroslawgucwa.znadplanszy.pl/2014/02/21/pan-lodowego-ogrodu-zapomnij-o-lodzie-kiedy-w-glowie-pala-sie-obwody/
Dane techniczne :
Ilość graczy: 2-4
Wiek: 14+
Wiek: 14+
Czas gry: 90-150 min.
Komplet prototypów figurek, które znajdują się w grze:
Wszelkie informacje, jak i grafiki pochodzą ze strony projektu na wspieram.to. Jest to zaledwie strzępek danych. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, kliknij [tutaj].
0 comments