Zapowiedź książki "Alicja i Lustro Zombi"

5/12/2014

21 maja 2014

Zombi skradają się nocą. Zapomnijcie o krwi i mózgach. One pragną ludzkich dusz. 

Niewiele mogą mi odebrać, skoro straciłam wszystko, co najcenniejsze: rodzinę i przyjaciół. Ale po kolejnym ataku zrozumiałam, że zawsze może być jeszcze gorzej. 

Nagle lustra wokół mnie ożyły, a ja zaczęłam słyszeć głosy umarłych. Mroczna siła popycha mnie ku złu, każe robić straszne rzeczy. 
Potrzebuję pomocy, by uciszyć ciemność, której pozwoliłam przemówić. Nie mogę się poddać…

Zobacz także:

6 komentarze

  1. Muszę złapać I część jeszcze xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza część była świetna, więc mam nadzieję, że ta utrzyma jej poziom :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj widzę, że era zombie nastała na dobre :D Do widzenia wampiry witajcie zombie :D Zapraszam do mnie: http://anotherverra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń