High Five! - Moje ulubione grzbiety książek

5/24/2014

HIGH FIVE! to akcja, w związku z którą na stronie pojawiać się będą rankingi ulubionych, najlepszych, najbardziej interesujących, bądź najgorszych książek, filmów, gier, postaci, itp...  Dzięki temu zarówno czytelnicy mogą poznać bliżej nas, jak i my czytelników, jeśli ci będą chętni na podzielenie się swoimi przemyśleniami i opiniami. 

Jeśli chcesz przyłączyć się do akcji - nic prostszego! Zgłoś swój udział Pod tym postem - w komentarzu, skopiuj powyższy tekst oraz grafikę wraz z podlinkowaniem do podstrony z rankingiem i utwórz na swoim blogu własny HIGH FIVE! :)

Jakiś czas temu powstał ranking "Moje ulubione okładki książek", jednak pomyślałam sobie, że gdy książki stoją na półce, to nawet te najładniejsze okładki nie mają tu żadnego znaczenia, bo przecież ich nie widać. Wtedy liczą się tylko grzbiety. Zapraszam do rankingu, w którym przedstawię 5 książek z moich półek, których grzbiety najbardziej mi się podobają.

Ranking stworzony przez: Zuz
Temat: Moje ulubione grzbiety książek
  1. "Rywalki" Kiera Cass: Grzbiet tej książki to po prostu węższa wersja okładki, która niesamowicie mi się podoba. 
  2. "Pandemonium" Lauren Oliver: Jedna z moich ulubionych książek, okładek oraz grzbietów. Tak w sumie, to cała seria prezentuje się fantastycznie, ale "Pandemonium" szczególnie podbiło moje serce.
  3. "Wszechświaty" Leonardo Patrignani: Zarówno okładka, jak i bok są świetne. Niestety tego samego nie można powiedzieć o treści...
  4. "Klątwa Tygrysa" Colleen Houck: Grzbiet tej książki bardzo przykuwa wzrok i świetnie współgra z poprzednimi 3 tomami.
  5. "W otchłani" Beth Revis: Może i nie ma nic specjalnego w wyglądzie tego grzbietu, ale jakoś do mnie przemawia. Bardzo podoba mi się wykorzystana kolorystyka i prosty napis.
Tak właśnie prezentuje się moja ulubiona piątka! Czy widzicie jakieś powiązanie między nimi? Z pewnością wszystkie są po prostu jakieś takie żywe :) Macie swoje ulubione grzbiety? Jeśli tak, to zapraszamy do stworzenia własnego rankingu High Five! i podesłania go do nas.

Zobacz także:

9 komentarze

  1. Niby nie powinno się oceniać książek po okładkach, ale ja zazwyczaj właśnie tak rozpoznaję dobrą lekturę. Więc jasne, że mam. A te książki, z Twojego postu są już na mojej liście zachcianek! ;)
    shelf-of-books.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny ranking, Zuz! "Rywalki" to pozycja, która ma przecudowną okładkę, więc nie dziwię się, że jej grzbiet znalazł się u Ciebie. Pozdrawiam, Marcelina ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Akurat grzbiety nie mają dla mnie znaczenia, choć jak tak zerkam na książki za mną, to "Kroniki Spiderwick" bardzo efektownie razem wyglądają... ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z zaproponowanych przez Ciebie książek wydaje mi się, że Wszechświaty mają najładniejszy grzbiet :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobry wybór! Też mam kilka swoich ulubionych ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. jak wróce do domu to obadam swoje grzbiety ksiazek i tez wybiore <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojej, jakie piękne *.* U mnie na półce aż takich cudów nie ma... :D
    Mój ranking - http://magica-mundi.blogspot.com/2014/06/high-five-i-stosiczek.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Naprawdę trudno było wybrać tylko 5 grzbietów, ale jakoś mi się udało.
    http://head-over-heels-with-books.blogspot.com/2014/06/high-five-11-moje-ulubione-grzbiety.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Mój ranking: http://dzieciemroku94.blogspot.com/2014/07/high-five-ulubione-grzbiety-ksiazek.html

    OdpowiedzUsuń